Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Θα μετρησω μεχρι το 10 και θα χεις φυγει.

Οταν ξυπνησω ασχημα δεν υπαρχει ουτε γυρισμος, ουτε σωτηρια. Ξυπνησα ασχημα. Τελος. Το μονο που μπορει να γινει για να αποφευχθει το μοιραιο ειναι να εισαι συνεργασιμος. Θα σου δωσω καποια tips, οχι γιατι σε συμπαθω και θελω να σε σωσω, απλως δεν θελω να μπω στη "μπουζου" για παρτη σου.

1. ΜΗ φωναζεις οταν μου μιλας. Τα νευρα μου ειναι ηδη τεντωμενα αρκετα και το τελευταιο που θελω ειναι να σπασουν εντελως. Αυτα ειναι επικινδυνα παιχνιδια εξουσιας που πας να παιξεις και αν φωναξω εγω, θα σε κερδισω.
2. ΜΗ μου επισημαινεις την κατασταση στην οποια βρισκομαι. Ναι, εχω νευρα, το ξερω, δεν μου αρεσει καθολου που ειμαι ετσι, ασε με να ηρεμησω και μη με ζαλιζεις παιζοντας τον ψυχολογο. Δεν εισαι ψυχολογος και δεν θα γινεις τωρα. Πηγαινε να παιξεις πιο περα.
3. ΜΗ μασας τσιχλα διπλα μου. Ακουω να σκανε εσωτερικες φουσκες, την ακουω να κολλαει στα τσαουλια σου, την βλεπω να ξεπροβαλει αγκαλια με την γλωσσα σου και να παιρνει φορα για καινουργια φουσκα και μυρμηγκιαζει το κεφαλι μου απ τον εκνευρισμο! Η φτυστην, η καταπιε την, η φυγε.
4. ΜΗ μου κανεις χιουμορακι και καλα για να ξεχαστω. Δεν με απασχολει κατι. Με απασχολεις μονο εσυ που δεν ξερω τι να σε κανω για να σε ξεφορτωθω. Βλεπεις οτι με την πρωτη κρυαδα -ή μη, δεν ειμαι σε θεση να κρινω- δεν γελαω. Κι αν γελασω, ειναι ενα παγωμενο χαμογελο, με κλειστο το στομα που απλως ανασηκωνονται τα μαγουλα και ερμηνευεται ως "οκ την ειπες την βλακεια σου, ας μιλησει η σιωπη τωρα".
5. ΜΗ με παρεις αγκαλιτσες, μη μου τριψεις το κεφαλι, μη μου κανεις γλυκες γενικοτερα. Οι γλυκες ειναι για τους γλυκουληδες κι εγω τωρα, σιγουρα δεν ειμαι ενας απ αυτους. Φυγε.
6. ΜΗ μου μπεις σφηνα σε φαναρι ή σε λωρίδα στο δρομο. Μην πας με 20 στη μεσαια, μην πας με 30 στην αριστερη. Μη βαζεις αλαρμ και το μαρμαρωνεις στη μεση του δρομου. Εκτος κι αν ειχες φανταστει καπως ετσι να τερματιζει η ζωη σου.
7. ΜΗ μου λες οτι δεν ειμαι καλη παρεα. Το ηξερες απ την αρχη οτι εχω τις στριμαρες μου. Ας μην ερχοσουν. Ουτε εγω σε ηθελα.
8. ΜΗΝ προσπαθεις να μαντεψεις τι με οδηγησε στην παρανοια που βρισκομαι. Δεν ειναι ουτε αυτο, ουτε το αλλο, ουτε το παραλλο. Αν θες να το ονομασεις καπως, πες το ορμονες και βαλε καλα στο κεφαλι σου οτι δεν παιζουν με αυτες. Και η Μηδεια καπως ετσι εφαγε τα παιδια της. Αλλα εσυ μη φοβασαι δεν σε τρωω, γιατι εισαι αχωνευτος.
9. MH μου πιανεις την κουβεντα και αναλυεις και αναλυεις και πηδας απο θεμα σε θεμα και συνεχιζεις...! Μιλας μονος σου ΟΛΗ την ωρα και νιωθω πεταρισματα στην καρδια μου, το σαγονι μου να μουδιαζει και το κεφαλι μου να παιρνει φωτια. Σκασε γιατι θα σκασω!
10. ΜΗΝ κανεις περιεργους ηχους με το στομα σου. Μην τρως τα νυχια σου, μην φτυνεις τα νυχια που εφαγες. Μη ρουφας τις μυξες σου, αλλα ουτε να τις φυσας. Μην καταπινεις δυνατα. Μην αναπνεεις ισως? Καλυτερα ετσι.

Καταλαβες? Δεν παιζω. Κανε λιγο στην ακρη λοιπον να συνελθω. Ασε με να κανω το τσιγαρο μου, να πιω τη βαλεριανα μου και οταν φυγουν τα δαιμόνια που με χουν πιασει τα ξαναλεμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου